Po zjištění snížení účinnosti zadních brzd z důvodu prolínání oleje z diferenciálu přes poloosy do zadních brzd, vyvstala potřeba výměny těsnění poloos.
V této souvislosti musely být rozebrány a odmaštěny i brzdové bubny a obložení. Vzhledem k nemožnosti utěsnění guferem, bylo potřeba zajistit plst, odpovídající hustoty a z ní vyseknout těsnící kroužky na poloosy. Současně byly vyčistěny a odmaštěny i přední brzdové bubny, vyměněn olej v diferenciálu a přídavné převodovce, vyměněny přední pneumatiky a promazán podvozek.
Vysoustružením a usazením nového čepu pro uložení pedálů jsme mohli posunout brzdový pedál a zvětšit tak rozteč mezi brzdovým a plynovým pedálem o ccá 3 centimetry. Musely být vyrobeny nové manžety na tyčky a klouby řízení. Došlo i na výměnu dvou kolových ložisek.
Celkem ve třech lidech odpracováno asi 178 hodin.